2009年12月10日星期四

好無聊,又來寫下Blog

好無聊,不如黎寫下流水帳式既日記。

起身,刷牙,洗面,著衫,出門口,坐車,食早餐,返工,食lunch,返工,放工,坐車,返屋企,上網,食飯,睇書/打機/無聊/發牛豆/MSN,訓覺。

嘩,D生活正到呢,D趣味多到呢,瀉晒出黎咁滯呀陰功。

最攞命既係,點解返工呢樣霸佔成九個小時既活動,無比到我過左九個小時既感覺既?貨不對辦,我可唔可以大嗌回水呀?

妖,青春就係咁樣被白費架啦!


活在新時代,應該要有新時代的思想。

大學應該找些人研究(或被研究)如何更有效地善用時間 - 人生最寶貴的資源,以免浪費。我咁無聊,都想睇下其他人係咪咁無聊架ma,有個伴,無咁悶既。

探訪獨居老人。其實,我建議,可以黎探訪下我架啫?好好玩架,可以一齊研究下國家大事,例如,如何「策略性」地放一個唔響既臭屁。好勁,任何事冠上「策略性」呢三個字,即刻勁左三百倍,萬試萬靈。

睇書睇到我傻左。放心,我會自然痊癒,唔使Call 山頂精神科住。


不如又開個blog比大家睇,如何?

大家一齊研究下無聊野,好似會幾好玩咁。

沒有留言:

發佈留言