2009年12月10日星期四

寫Blog 之得人驚回憶錄

以前,好鐘意睇blog,又好鐘意寫blog。慢慢,兩樣野都無做。

初初發現blog 呢片新大陸既時候,覺得好正。嘩,咁多高手卧虎藏龍係網上免費寫野比你睇,幫你提升思維增長智慧喎,仲要D水準比愛國愛澳既新園地專欄作家高幾十皮,咁我仲使乜比幾蚊雞去買份澳門日報黎睇先。

初初發現一個正blog,然後十個,然後一百個,然後..... Blog 得多都要精力夠,精力夠都要時間夠,時間.... 係永遠都唔會夠既。最後,我係芸芸精彩既Blog 海之中被淹沒,注意力轉而做第二樣野度(註:轉黎轉去,都係打機架啫,男仔仲有其他野做咩)。

寫Blog又如何呢?初頭覺得好正,竟然有一個咁美麗既場景去抒發自戀式的感性表達,真係所謂既「乖乖不得了」。於是,梗係日Blog 夜Blog,一日Blog 幾次,長Blog 長有tim 呀。

問:咁有趣既事,做得多都唔會悶架喎!!

答:無錯,係唔會悶既。不過,原來,過度既自戀同對鏡自憐,係會令人窒息架!!!

有時候,重看自己以前寫的矯情文字,都會有唔想食飯既感覺。嘩!咁都寫得出,仲瓊瑤過瓊瑤,仲誠俊哥過誠俊哥喎!好核突,好核突,睇完會出一身冷汗,再打多幾個冷震。

不過,原來自己既噁心程度都只係一般啫。睇返有部份少女(嗱,部份ja部份ja)寫既Xanga,真係,正到呀.... 正到我暈呀!文字稚嫩不在話下,情感表達矯揉造作也算了,最攞命既係,估唔到原來好多少女都會擺性感肉照係自己個「腥架」度,保證有溝睇,保證有Bra底露!

你話,我一介麻甩仔,點撼先!以卵擊石,螳臂擋車啫!唔怪之得,無論點寫,都一定紅唔起,popular 唔到啦,原始的殺傷力,是好很大,殺很大的!

後來,生活上又有太多累人既事,分身無暇,就丟底左唔寫Blog lu。

Blog 問:有野做就唔寫,無聊無野做o個時又返返黎,你當我係咩先?

Blog.... 從來都係,有需要既時候先會Blog 的,現在有需要,就來Blog 幾下了。


每天寫下流水帳式的日記好了。可能最後,篇篇都重覆以下幾句:

我隨便看了他一眼  我順便嫁了
我們隨便亂來  總沒有生下孩子

我隨便煮些湯水  我們順便活著
幾個隨便的朋友  時光順便就溜走

我們也順便老去  接下來病入膏肓
順便成為榜樣  "好一對恩愛夫妻"

......祥和的生活  我們簡單地斷了氣
太陽順便照了一眼  空無一人的陽台

我最近好鐘意既一首新詩。First seen at http://mypaper.pchome.com.tw/chinpang/post/1312850789
作者為尹麗川,題目叫《生活本該如此嚴肅》。

2 則留言:

  1. This's the first time I stepped into your blog. It's EXCELLENT~~~~~~~ XD
    Ling

    回覆刪除
  2. Hahahaha come more often when you have time la I'm too mo liu = =

    回覆刪除