2010年1月16日星期六

三分鐘熱度

點解做野成日都係三分鐘熱度架呢?持久力呢樣野,對男仔黎講好重要架o麻,三分鐘咁少......

好啦,咁我重拾返寫Blog 既興致,得閒黎寫下野先。生活壓力,要搵個宣洩位,唔係積埋積埋,好危險,會爆架。

或者,我應該開個Tweeter?我寫都係寫幾句架啫,「微網誌」咪啱晒我囉?而且我呢個Blogspot網誌個樣,好核突,唔鐘意 :'(

睇下點先啦......咁忙,其實都唔知有無時間黎更新既....

啦,三分鐘之後,三分鐘熱度即刻發作啦,好西利,仲勁過含笑半步釘。

2 則留言:

  1. 有時唔係唔想寫...而係"冇野好寫, 諗唔到寫乜", 總有理由禁自己寫...就錦半年冇寫過...
    我呢D係咪叫"有心無力", 或者真接D, 叫"虧"...

    回覆刪除